Handbok för tidshantering

Vi använder cookies för att förbättra service och marknadsföring. Genom att använda webbplatsen godkänner du användningen av cookies. Läs mer om våra cookies X

Ladda ner vår guide för tidshantering gratis

 

De flesta av oss har en hektisk dag på jobbet och du kan ofta känna att tiden på arbetsplatsen inte alltid räcker till. Många av oss känner också att våra dagar inte har tillräckligt med timmar för att hinna med allt som måste uträttas. Vår handbok för tidshantering hjälper dig att planera dina hektiska dagar men den lär dig också hur du planerar och hanterar din tid på fritiden. Guiden innehåller många praktiska tips för att hjälpa dig hur du använder din tid på bästa möjliga sätt. Det finns ett tomt utrymme reserverat i guiden som du själv kan fylla i med dina egna tankar om vad som är mer eller mindre viktigt att prioritera för just dig.

 

Få tidshanteringsguiden skickad till din e-post genom att fylla i formuläret nedanför