Studiotjänster

Vi använder cookies för att förbättra service och marknadsföring. Genom att använda webbplatsen godkänner du användningen av cookies. Läs mer om våra cookies X

 

Med vår hjälp och studio kan du få en skräddarsydd lösning utifrån dina behov. Vi är placerade i centrala Stockholm och vi använder oss av professionella verktyg vilket innebär att allt vi producerar är av hög kvalité. Som kund har du fullt ägandeskap över innehållet som produceras och vår utbildade personal garanterar kvalitén.

Vi erbjuder: 

  • Högupplöst video
  • Hög kvalité på ljud och mikrofoner
  • Green screen ger dig möjlighet att välja den bakgrund som passar bäst
  • Möjlighet att producera mjukvara i 4k

 

 

Vad passar er?

1. Marknadsvideos

Video är ett modernt och effektivt sätt att nå ut till era kunder och presentera era produkter och tjänster. Välproducerade videos kan även användas som säljsupport men även i kundservice. Studiomiljön ger dig möjlighet att filma mot en green screen där man kan använda en variation av specialeffekter. Vill ni istället filma utanför studion i utomhusmiljö kan vi utifrån era önskemål även erbjuda det. Vi erbjuder också möjligheten att på ett kostnadseffektivt sätt skapa videos för marknadsföring anpassade efter era produkter.

2. Webbinarier

Webbinarier är en effektiv lösning när ett företag vill nå ut till flera grupper samtidigt, både i Sverige och ute i världen. Med hjälp av ett Webbinarie kan du marknadsföra, stärka företagets varumärke eller utbilda personal. Deltagarna kan i realtid delta genom att ställa frågor till föreläsaren och alla deltagare kan även få tillgång till materialet elektroniskt. Studion finns att hyra per timme men om så önskas även en hel dag. Allt material spelas in och redigeras för användning i framtiden.

3. Software

Med software videos kan ni på ett enkelt sätt illustrera er programvaras egenskaper och funktioner. Software videos kan även förbättra kundservice och kundupplevelsen. Man kan till exempel svara på de vanligaste frågorna via en video och på så vis minska samtal eller epost. Dessutom förbättrar det implementationen hos kunderna vilket ger dem bättre förutsättningar att använda produkten.